Saturday, 5 November 2011

I'm just trying to find, a mountain I can climb









Top//French market - Skirt//H&M

Song: Machu Piccu - The Strokes 

Remember remember, the 5th of November! IT'S BONFIRE NIGHT! And I'm sat at home...making a blog post... hmm. Nah, I am going out later. I think... ANYWAY. Got this skirt in the H&M sale, £7, cheeky bargain. And don't ask why my hair is in such a random array of buns, I'm hoping that when I take it out it will be all wavy! (if it isn't fucked by the circa 2003 pre-Morrisons "Safeway" hairspray I  used that was literally  just liquid, mm, I know, retro...)

Another recent purchase is my Barry M gold dazzle dust, which sounds a bit OTT and tacky, (and possibly like a really camp and or/chavvy person should be wearing it - "dahlin, ma dazzle dust babez!") but when it's snuggled in your lids it just makes your face sparkly, which to me is always a good thing. Was thinking of doing a make up tutorial video soon, but I dunno! Ahhh you guys hearing my voice might be weird. But I dunno, I love seeing how people do their make up, people do it so differently, haha.
-™xo

13 comments:

Poppy said...

ooh get in I got first comment.your rocking that skirt.god that sounds cheesy.anyway I've got dazzle dust,in purple and I really like it x

Junaluska said...

Your gold eyeshadow is awesome! I always love the glittery stuff.

Chloe said...

Loving that skirt! Another fantastic outfit, as per usual :-) I really like the dazzle dust eyeshadow too, it really suits you! Wish I could pull that off, but whenever I've tried the testers in Boots, they always look a bit iffy :-(

Hope you're well! I'm having an equally boring Bonfire Night!
Chloe xxx

Mai said...

oh i'm liking the skirt, i am trying to find a skirt like that ><!!.. great outfit ^^

CMPang x
http://maisecrets.blogspot.com/

fashionismyh2o said...

What a beautiful skirt! I love it :) I desperately want one like it for the festive season I think they're soo pretty. Love your makeup too it's so glam :) I hate doing my own makeup I fail SO bad :p one day I'm gonna need lessons honestly :P

Lovely blog hun - following you now :)

Sarah
http://fashionismyh2o.blogspot.com/
xx

Tezza said...

i like that slanted wall in your room! very unique hehe

cute outfit :)

Beth said...

That is such a lovely outfit! Especially this skirt, it's beautiful. :-)

http://www.gold--mountain.blogspot.com

Sunny & Star said...

I love that tee paired with that skirt. You look great. I am always envious of your hair. It is in my opinion the most perfect shade.

Rebecca said...

Gorgeous skirt! :)
x

Charlotte said...

Haha the idea with the video sounds great to me! Looking forward to watching it already <3

http://memoiresdecouture.blogspot.com/

JEAN-PIERRE said...

love the eye make-up

claradevi said...

tee and skirt is always a smart choice for looking sweet without too much intention... i think i should try your pairing style! and i've been mad with gold too. i'd buy one like yours!!! soprettyyyy <3 <3

Charles said...

I love your eye shadow!
xx