Thursday, 13 January 2011

look what came in the post...



please excuse my ugliness. sorry for the eye sore for you, but I just had to to take a pic of this bad boy...

This CUTE ASS biscuit camera arrived on Mike's doorstep this  morning, FINALLY, it's my Christmas present but its been flown from Hong Kong, via Israel, so it's been taking it's time.. BUT IT'S HERE! AND IT'S ADORABLE! AND I LOVE IT! AND I LOVE HIM!

But yeah, due to the fact that I am incredibly lazy and A LOT of people from my school have been making requests, your drawings might be a while! Oh well, er, better than never? Or something to that effect...

7 comments:

hannah zbitnew jagger said...

that is so adorable! x

Girl With The Broken Smile said...

That is such a cool camera! Looks good enough to eat lol:)

rose said...

that is so cute! WHERE WAS THIS ORDERED FROM?!

rose xxx

Felix Curds said...

that's utterly adorable. i've never heard of them before but will look that shit up right now haha:)

That Blond Guy said...

That's a pretty nice camera, girl!

I imagine you'll take pictures with it? Good ones, I hope.

How is your cat?

Panda said...

OH MY GOD THAT CAMERA I WANT TO EAT IT.
and in reply to your old old comment, I do have a school uniform, but we have to wear a collar, and black! Tell mike i say greeting back :) Panda xo

adri said...

This is legit!